Студенти, викладачі, керівництво гуманітарно-педагогічного факультету зустрілися на відеоконференції для обговорення злободенного питання: навчання під час карантину за дистанційними технологіями – які недоліки і які позитивні риси? Про свої враження говорили передусім студенти – і про позитивні, і про негативні. Прозвучали прохання скоротити час проведення окремих пар, зробити більше перерв між ними, адже досить важко працювати декілька годин поспіль перед комп’ютером. Йшлося про необхідність збільшити тривалість сесій у MOODLE. Були нарікання на нестійкий Інтернет. Жалкували студенти за «живим» спілкуванням з друзями, з викладачами.
Але домінуючою виявилася думка про те, що навчатися за дистанційними технологіями хоч і непросто, але досить цікаво. Це не тільки певні труднощі, це й нові можливості. Дякували студенти своїм викладачам, які не розгубилися у незвичайній ситуації, намагалися зробити навчання якомога цікавішим. Висловлювали впевненість у тому, що і надалі зможуть продовжувати навчання – чи то дистанційне, чи змішане.